اگر به درستی مشکلات سیستم های پرداخت و تدارکات را حل کنید، حتی بدون شرکای خارجی نیز می توانید یک فروشگاه سودآور Shopify از ایران راه اندازی کنید. استفاده از واسطه ها، ارزهای دیجیتال و خدمات تحویل بین المللی به دور زدن محدودیت ها کمک می کند. کلید اصلی تجزیه و تحلیل بازار، انتخاب تامین کنندگان قابل اعتماد و تطبیق استراتژی بازاریابی با شرایط تحریم است. توصیه هایی در مورد جنبه های فنی و مالی راه اندازی را می توان در 
http://glxweb.com/  یافت که در آن استراتژی های واقعی برای کارآفرینان ایرانی مورد بحث قرار می گیرد.